.::AGNA::.

Advertisement

.::AGNA::.

Advertisement

دانلود نرم افزارهای ریاضی

کارگاه ریاضی ابتدایی

 

کارگاه کسر در واقع نرم افزاری برای تمرین و تثبیت مفهوم کسر می باشد.
در این نرم افزاردانش آموز،  به کمک شکل ( دایره ، مستطیل و محور)  با مفهوم کسر وچگونگی نوشتن اعداد کسری و در بخش های دیگر ، با مفهوم کسرهای مساوی ، مقایسه اعداد کسری ، رابطه ی کسر با تقسیم ، اعداد مخلوط  و رابطه ی کسربا اعداد اعشاری و درصد آشنا می شود.
 این نرم افزار برای دانش آموزان سوم دبستان به بالا مفید می باشد
کارگاه کسر

کارگاه کسر در واقع نرم افزاری برای تمرین و تثبیت مفهوم کسر می باشد.
در این نرم افزاردانش آموز،  به کمک شکل ( دایره ، مستطیل و محور)  با مفهوم کسر وچگونگی نوشتن اعداد کسری و در بخش های دیگر ، با مفهوم کسرهای مساوی ، مقایسه اعداد کسری ، رابطه ی کسر با تقسیم ، اعداد مخلوط  و رابطه ی کسربا اعداد اعشاری و درصد آشنا می شود.
 این نرم افزار برای دانش آموزان سوم دبستان به بالا مفید می باشد.

کارگاه ارزش مکانی در واقع نرم افزاری برای  تثبیت مفهوم ارزش مکانی می باشد.
در این نرم افزاردانش آموز،  به کمک شکل ( مکعب ها و چرتکه)  با جایگاه ارقام وچگونگی نوشتن اعداد چهار رقمی آشنا می شود .این نرم افزار برای دانش آموزان سوم دبستان به بالا مفید می باشد.
کارگاه ارزش مکانی

کارگاه ارزش مکانی در واقع نرم افزاری برای  تثبیت مفهوم ارزش مکانی می باشد.
در این نرم افزاردانش آموز،  به کمک شکل ( مکعب ها و چرتکه)  با جایگاه ارقام وچگونگی نوشتن اعداد چهار رقمی آشنا می شود .این نرم افزار برای دانش آموزان سوم دبستان به بالا مفید می باشد.

 

کارگاه تفریق در واقع نرم افزاری برای تمرین و تثبیت مهارت تفریق کردن می باشد به خصوص در تفریق اعداد دو رقمی ، سه رقمی ، چهار رقمی و تفریق در حالتی که انتقال لازم داشته باشد .
در ابتدادانش آموز  به کمک شکل چگونگی عملیات تفریق های دو رقمی را یاد می گیرد و سپس با ارائه تمرین های رندم این مهارت را تثبیت می نماید.این نرم افزار برای دانش آموزان دوم دبستان و به بالا مفید می باشد.
کارگاه تفریق

کارگاه تفریق در واقع نرم افزاری برای تمرین و تثبیت مهارت تفریق کردن می باشد به خصوص در تفریق اعداد دو رقمی ، سه رقمی ، چهار رقمی و تفریق در حالتی که انتقال لازم داشته باشد .
در ابتدادانش آموز  به کمک شکل چگونگی عملیات تفریق های دو رقمی را یاد می گیرد و سپس با ارائه تمرین های رندم این مهارت را تثبیت می نماید.این نرم افزار برای دانش آموزان دوم دبستان و به بالا مفید می باشد.

برای نمایش کلیک کنید

کارگاه جمع

کارگاه جمع در واقع نرم افزاری برای تمرین و تثبیت مهارت جمع کردن می باشد به خصوص در جمع اعداد  دو رقمی ، سه رقمی ، چهار رقمی و جمع در حالتی که انتقال لازم داشته باشد .
در ابتدادانش آموز به کمک شکل ، چگونگی عملیات جمع های دو رقمی را یاد می گیرد و سپس با ارائه تمرین های رندم این مهارت را تثبیت می نماید.این نرم افزار برای دانش آموزان دوم دبستان و به بالا مفید می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد