.::AGNA::.

Advertisement

.::AGNA::.

Advertisement

موبایل مجازی ( امتحان قبل از خرید ) (موبایل)

tryphone.com

یه سایت جالب پیدا کردم . اگه دوست داشتین می تونین برین و سر بزنین . البته اگه اینترنت پر سرعت دارین . تو این سایت می تونین چند مدل گوشی رو ببینین . البته کار با این گوشی ها به صورت مجازی هم ممکنه .البته نسخه بتاشه . خیلی جالبه . حتماً برین . نظر هم یادتون نره دیگه .

www.tryphone.com

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
اون یه جا که فقط یه جا نیست
هم دانشگاه هم خونه هم محیط دوستام ولی بیشتر دانشگاهه
هر وقت که بیکار باشم و دوست داشته باشم یه چی بنویسم آپش میکنم
بعضی وقتا هر روز بعضی وقتا یه هفته در میون :)

سلام آقا مسعود . ممنون از لطف و توجهتون . واقعاْ نمی دونم چی بگم . دوست دارم بیشتر به اینجا سر بزنم ببینم چی می نویسی ...
موفق باشی دوست من !

دخترخلیج 1386,12,06 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.dkh.blogsky.com/

ممنون سر زدی.دلت دریایی جوون.من ماهانه آپدیت میکنم....

شیوا 1386,12,27 ساعت 11:09 ق.ظ

واقعا وبلاگت کامله ولی بیشتر از موبایل از قالب های وبلاگا لذت بردم واقعا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد